Retour-en Terugbetalingsbeleid
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen
Als je product ongebruikt is en in de originele verpakking zit, je je nog in de aankoopperiode van 30 dagen bevindt en het product aan de onderstaande voorwaarden voldoet, bieden we je graag je geld terug! We hebben een 100% tevredenheidsgarantie of je geld terug-garantie omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en je verwachtingen zullen overtreffen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit is hoe het proces werkt voor alle producten:
- Stuur me een e-mail naar info@jewelzandmore.nl of whatsapp +31 6 21319152 en geef aan of je wilt ruilen of retourneren en laat ons weten dat je de bestelling of delen ervan wilt retourneren.
- Als we de retour kunnen accepteren (binnen de geaccepteerde termijn), volg dan de onderstaande instructies. Verpak het te retourneren product veilig en stevig in de originele verpakking.
- Stuur het pakket naar het retouradres wat op de site vermeld staat.
- Stuur de Track & Trace-code naar mij op de mail.
- Zodra je pakket is ontvangen, zal ik het product controleren. Als de producten onbeschadigd zijn zal ik de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die je hebt gebruikt voor de producten.
Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Voorwaarden voor restitutie
Om in aanmerking te komen voor een restitutie, moeten de volgende voorwaarden worden voldaan:
- Het product moet in de oorspronkelijke staat verkeren.
- Het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking.
- Het product moet worden geretourneerd binnen de aangegeven terugbetalingstermijn.
Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 5 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 5 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met me op via info@jewelzandmore.nl
Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, maakt u een aparte aankoop voor het nieuwe artikel. We kunnen hierin meedenken qua verzendkosten, stuur me een email op info@jewelzandmore.nl of bel me op 06 21319152 om dit te bespreken.